Administratief medewerker te Koksijde
13 juni 2022
Deeltijds of voltijds
Functieomschrijving:
Samen met je collega’s sta je in voor een vriendelijk en professioneel onthaal van de cliënten en beheer je de kantooragenda’s.
Je ondersteunt de dossierbeheerders, juristen en notarissen op administratief vlak bij de opstart van dossiers.
Het administratief team staat tevens in voor de zorg van de dossiers en akten na ondertekening. Enkele van deze gevariëerde taken zijn: elektronische registratie van de akten, opmaken van afschriften, meldingsformaliteiten, klassement en achivering.
Wij vragen:
- Je behaalde een diploma in een administratieve opleiding of gelijkwaardig door ervaring
- Je ben leergierig en georganiseerd
- Je ben sociaal, communicatief en collegiaal
- Je hebt een goede kennis van de courante softwareprogramma’s (outlook, word, excel,…)
- Je kan je goed uitdrukken in het Nederlands en het Frans
Wij bieden:
Je ontvangt een contract van onbepaalde duur
Samen met de collega’s volg je inhouse seminaries en externe opleidingen
Een moderne infrastructuur met aandacht voor ergonomie
Een dynamisch team van collega’s die steeds voor je klaar staan
Kantoorlunches en teambuilingsdagen
Goede verloning met een divers pakket aan extra legale voordelen:
- eindejaarspremie (13e maand)
- dubbel vakantiegeld
- maaltijd- en ecocheques
- groepsverzekering
- hospitalisatieverzekering
- verzekering tegen inkomensverlies
- verhoging van de kinderbijslag tot 3 jaar
- extra cao vakantie- en anciëniteitsdagen
Hebben wij jouw interesse gewekt dan kijken wij met veel plezier uit naar je cv met motivatiebrief. Dit mag je bezorgen aan notaris Liselotte De Kock via mail op ldk@westnotarissen.be of naar
West Notarissen
t.a.v. Liselotte De Kock
Gulden Vlieslaan 34A
8670 Koksijde
Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.